ČÍNSKÁ OBDOBA BLACK FRIDAY PŘEDSTAVILA I ČESKÉ PRODUKTY
Čínská obdoba Black Friday představila i české produktyPod číslem 618 se v Číně skrývá druhý...
Čínská obdoba Black Friday představila i české produktyPod číslem 618 se v Číně skrývá druhý...
STŘEDOSTAVOVSKÉ FIRMY JSOU MOTOREM NĚMECKÉ EKONOMIKY. ČEKÁ JE DIGITALIZACE Německo a jeho...
ČESKÝM AUTOBAZARŮM V POLSKU ROSTOU NOVÉ POBOČKY I ONLINE PRODEJEHned dva čeští prodejci ojetých...
E-COMMERCE V ČÍNĚ: CENTRALIZACE A SILNÁ ROLE SOCIÁLNÍCH MÉDIÍČínský elektronický obchod je...
Elektronický obchod v Kambodži prudce roste, zapojily se i české firmyKambodža stále patří do...
E-commerce v Německu roste. Nabízí řadu šancí i pro české firmyMaloobchod se během covidových...
ŘETĚZEC SPORTISIMO VSTOUPIL NA CHORVATSKÝ TRHVýznamný český sportovní řetězec Sportisimo otevřel...
ČÍNA OTVÍRÁ HRANICE A ROZVOLŇUJE COVIDOVÁ OPATŘENÍ. OČEKÁVÁ RŮST DOMÁCÍ SPOTŘEBYČína téměř po...
ZNAČKA SENCOR VSTOUPILA NA ÁZERBÁJDŽÁNSKÝ TRHZnačka Sencor, vycházející z technologických tradic...
MAĎARSKÝ E-COMMERCE ROSTE, DAŘÍ SE I ČESKÝM FIRMÁMPandemie koronaviru vedla ke změně nákupních...