ŘETĚZEC SPORTISIMO VSTOUPIL NA CHORVATSKÝ TRH

Významný český sportovní řetězec Sportisimo otevřel v polovině ledna ve městě Gospić svůj první obchod v Chorvatsku. Jedná se o další vstup renomované české značky na chorvatský trh, který potvrzuje rostoucí zájem českých podnikatelů o dopravně blízký a obchodně zajímavý prostor. Velvyslanectví ČR v Záhřebu poskytlo firmě při zvažovaném vstupu na konkurenční chorvatský trh prvotní asistenci.

Foto: Sportisimo

Síť prodejen Sportisimo i internetový obchod se sportovními potřebami a vybavením v České republice úspěšně působí od roku 2000. Společnost má pobočky také na Slovensku, v Maďarsku, Rumunsku a Bulharsku.

V Gospići společnost Sportisimo sídlí v jednom ze sedmi nákupních parků Stop Shop rakouské společnosti ImmoFinanz. Jedná se o velkou prodejnu na kraji města s vysokou dopravní dostupností a se spádovou oblastí 30–70 tisíc obyvatel. Investice na vybudování tohoto typu obchodu se v Chorvatsku pohybují kolem 500 tisíc eur. Mezi hlavní konkurenty Sportisima v Chorvatsku patří společnosti Sport Vision, Hervis, Inter Sport a Decathlon.

KAMENNÝ OBCHOD I E-SHOP, CÍLEM JE 20 PRODEJEN

V Chorvatsku hodlá Sportisimo prodeje realizovat jak novým kamenným obchodem, tak i pomocí stále rostoucího elektronického e-shopu. Cílem společnosti je zajistit dynamický růst, a to jak v počtu prodejen, tak v rozšiřování nabídky svých výrobků na e-shopu, a motivovat tak stále více lidí ke sportu a pohybu.

Podle informací  ředitele expanzí a vývoje Janise E. Berberiho a regionálního ředitele Sportisimo pro Chorvatsko Ivici Jandy společnost plánuje otevření dalšího obchodu v březnu tohoto roku v Daruvaru (v oblasti, kde žije velmi početná česká komunita), dále v Labinu, Vinkovci a Đakovu ve Slavonii. Strategie firmy zahrnuje cíl mít v Chorvatsku na dvacet prodejen.

Josef Dvořáček, ekonomický diplomat, Velvyslanectví ČR v Záhřebu

FOTOGALERIE

 

Foto: Sportisimo

 

Díky našim firmám o nás ví celý svět