Největší český výrobce vířivek USSPA posiluje na zahraničních trzích

Rodinná forma USSPA z Dolní Dobrouče chce rozšířit své exportní aktivity. Už nyní míří do zahraničí, především do zemí západní a severní Evropy, zhruba polovina produkce vířivek a swim spa.

Ředitelka a spolumajitelka USSPA Kateřina Kadlecová představuje proces výroby zástupcům MZV a obchodním radům. 

Jen v loňském roce zaznamenala nárůst vývozu o 46 procent a posílila především v Německu, Švýcarsku a na Slovensku. Ve druhém pololetí letošního roku chce zdvojnásobit výrobu – a to i díky novým výrobním kapacitám a výraznému rozšíření prostor pro výrobu.

Skvělý český průmyslový design a celý proces výroby představilo vedení společnosti zástupcům Odboru ekonomické diplomacie Ministerstva zahraničních věcí a obchodním radům z českých ambasád ve Švýcarsku, Španělsku, Německu, Francii a Velké Británii. „Český průmyslový design má pro export obrovský potenciál. A USSPA je jednou z firem, která v této oblasti nabízí výrobky, které jsou srovnatelné se světovou špičkou,“ říká ředitel Odboru ekonomické diplomacie Ministerstva zahraničních věcí Marek Svoboda. „Rádi podpoříme v zahraničí nejen USSPA, ale i další české firmy, kterým se podařilo prosadit se nejen velmi kvalitními výrobky, ale také unikátním propracovaným designem. Do západní Evropy dodáváme řadu produktů v podobě subdodávek, tady jde ale o kompletní české výrobky s vysokou přidanou hodnotou, a to je samozřejmě pro další vývoj českého exportu stěžejní,“ dodal Svoboda.

Vedení společnosti USSPA představuje výrobky s unikátním propracovaným designem.

Zvýšený zájem o segment privátních vířivek a domácích termálních bazénů swim spa na zahraničních trzích potvrzuje ředitelka a spolumajitelka USSPA Kateřina Kadlecová: „V západní Evropě panuje nyní podobná situace jako v Česku. Lidé si v této těžké covidové době srovnali priority, více přemýšlejí o vlastním zdraví, o prevenci. Hledají způsoby, jak efektivně odpočívat doma, nabírat síly, regenerovat, ale také jak příjemně a přínosně trávit volný čas a kompenzovat si omezené možnosti cestování a dovolených.“

Zatímco v samotných prodejích v zahraničí firma loni i v prvním pololetí letošního roku posílila, koronavirová opatření zbrzdila rozšiřování její prodejní sítě. „Nemohli jsme se pravidelně potkávat se svými obchodními partnery a zaškolovat nové dealery, klíčový oborový veletrh byl zrušený,“ vysvětluje Kateřina Kadlecová.

USSPA prostřednictvím distributorů působí nyní ve dvaceti zemích Evropy, ve Španělsku má pak svou dceřinou společnost. „Jsme česká rodinná firma a jsme hrdí na to, že můžeme prezentovat český průmyslový design, vyspělou technologii a produkty v Evropě i ve světě, Česko má co nabídnout, je tady celá řada firem, které patří v oblasti průmyslového designu ke světové špičce“ dodala po jednání v Dolní Dobrouči Kateřina Kadlecová.

 

Díky našim firmám o nás ví celý svět